Franczyza oferta szkoły muzycznej – rynek edukacji zmienia się z roku na rok. Szkoła muzyczna uczy śpiewu, gry na gitarze i fortepianie. Muzyka do kreatywne hobby a nauka w szkole muzycznej odbywa się w przystępny sposób. Każdy może dołączyć do tego przedsięwzięcia i zarabiać na kreatywnym biznesie. Franczyza szkoły muzycznej może stać się doskonałym sposobem na własna firmę z osobistym podejściem, przyjemną atmosferą opartą na praktycznym podejściu i nauce opartej na projektach.
Jaki jest cel franczyzy?
Franczyza to prawo do działania pod nazwą marki i jej technologii, którą można kupić. W praktyce oznacza, że już teraz franczyzodawca bierze pod skrzydła przedsiębiorcę i zezwala na prowadzenie działalności biznesowej, która wpisuje się w jego produkt towarowy. Kupujący nazwany jest franczyzobiorcą, a ten model biznesowy jako całość nazywany jest franczyzą.
Z czego składa się franczyza?
- Marka. Najlepiej, gdy licencja jest sprzedawana przez dużą, znaną, czasem międzynarodową firmę. Wtedy kupujący otrzymuje ugruntowaną reputację firmy i sprawdzonych klientów, co ułatwia rozwój. W rzeczywistości jest wystarczająco dużo firm, którym nie udało się jeszcze zdobyć sławy poza swoim miastem. Ale mają wiele innych zalet. W tym – ich licencja jest tańsza.
- Model biznesowy. To, do czego kupują prawo do biznesu, jak model jest ułożony od środka, standardy, zasady pracy, styl, design, produkt, usługa, wszystko jest gotowe i działa. Początkujący przedsiębiorca nie musi sam niczego wymyślać.
- Kontrola. Franczyzodawca będzie Cię kontrolować. Bo stajesz się częścią sieci franczyzowej, a Twoje działania wpływają na reputację całej marki. Kontrola jakości pracy może zidentyfikować i pomóc rozwiązać problemy franczyzobiorcy.
A dokładniej:
Franczyza jest kupowana w celu rozpoczęcia działalności według gotowej koncepcji i korzystania ze stałego wsparcia doświadczonego partnera – prawnego, reklamowego, technicznego. Kiedy otwierasz firmę od zera, sam zajmujesz się problemami. Przy zakupie oferty franczyzowej otrzymujesz pomoc i instrukcje krok po kroku.
Dlaczego franczyza szkoły muzycznej?
Szkoła muzyczna to jedna z nielicznych nisz, gdzie oprócz zysków można czerpać ogromną przyjemność z udziału w takim projekcie. I nie trzeba być muzykiem, żeby założyć ten biznes. Głównym zadaniem jest, aby biznes był jak najbardziej zautomatyzowany i bez głębokiego udziału franczyzobiorcy w procesach. Koncepcja franczyzy szkoły muzycznej to indywidualne podejście, któremu towarzyszy wysokiej jakości sprzęt, dlatego chętnych do nauki nie będzie brakowało.
Dla kogo jest franczyza szkoły muzycznej?
- Przedsiębiorcy – którzy poszukują nowych linii biznesowych.
- Dyrektorzy szkół – mogą kontynuować szkołę/kursy.
- Dla osób pragnących pogłębiać wiedzę i chcących przejść na wyższy poziom.
- Inwestorów, którzy mają wolne środki, chcę je zainwestować.
Szkoła muzyczna oparta na franczyzie może stać się wyjątkowym miejscem kreatywności, wolności, pomysłów i inspiracji. Lekcje odbywają się indywidualne i grupowo oraz online. Zespół profesjonalistów zakochanych w swojej pracy oferuje wysokie standardy pracy z uczestnikami.
Przewagi konkurencyjne franczyzy szkoły muzycznej:
- Gotowy model biznesowy z minimalnym ryzykiem, dostosowanymi i sprawdzonymi procesami biznesowymi.
- Szybki start i doskonałe wyniki finansowe. Zespół wsparcia dla franczyzobiorców przy uruchomieniu i podczas świadczenia usługi.
- Jasny i przejrzysty schemat interakcji przez cały okres współpracy. Wspólny rozwój, ciągłe monitorowanie rynku i podnoszenie jakości obsługi klienta.
Opłata za franczyzę szkoły muzycznej obejmuje:
-
Pakiet franczyzowy z instrukcjami krok po kroku dotyczącymi zakładania i prowadzenia szkoły muzycznej.
- Umowy i niezbędną dokumentację wewnętrzną do prowadzenia działalności gospodarczej.
- Unikalne warunki pracy z partnerami i kontrahentami sieci.
- Indywidualnie opracowany projekt szkoły muzycznej.
- Udostępnienie uaktualnianych podręczników oraz różnych materiałów pedagogicznych.
- Instalacja i konfiguracja systemów informatycznych w placówce franczyzowej.
- Plan marketingowy przygotowania szkoły do otwarcia oraz lista skutecznych lokalnych narzędzi marketingowych.
- Szkolenie przed otwarciem franczyzy szkoły muzycznej. Zespół start-upów wspierający i pomagający franczyzobiorcom w otwarciu biznesu.
Przy otwarciu franczyzodawca pomoże:
- W poszukiwaniu, wyborze i ocenie perspektyw lokalizacji i lokalu.
- Towarzyszy pracom naprawczym z wizytą w placówce franczyzowej, w doborze i zakupie instrumentów muzycznych, sprzętu, mebli oraz towarów i materiałów.
- Dostarczy materiały metodyczne do szkolenia personelu franczyzobiorcy. W tworzeniu wewnętrznych procesów biznesowych dla efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstwa.
- W tworzeniu sieciowych systemów informacyjnych.
- Wsparcie podczas prowadzenia szkoły muzycznej.
Franczyzobiorca otrzymuje wsparcia dla swojego biznesu ze szkoleniem personelu. Franczyzodawca zapewnia doradztwo w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych z klientami oraz konsultacje w przypadku niezadowalających wyników finansowych. Zapewnia regularne organizowanie spotkań dla franczyzobiorców i layouty materiałów promocyjnych do działań marketingowych. Następuje aktualizacja planu marketingowego, wdrażanie nowych kampanii marketingowych. Ciągła aktualizacja, rozwój i doskonalenie procesów biznesowych.